بهار یاد آور قیامت
داروسازان
مطالعات جدید پزشکی
شنبه 29 اسفند 1394برچسب:, :: 22:21 ::  نويسنده : دکتر امین عطایی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از شنوباس ماموستا حاج سیدمصطفی خاتمی در خطبه های امروز نماز جمعه با بیان اینکه طبیعت و نفس انسان شاهکار خلقت خداوند متعال است گفت: خداوند با آفرینش انسان و سپس خلقت آسمان و زمین عظمت و بزرگی خود را به نمایش گذاشته و حقا آفرینش هستی نشانی شفاف برای وجود پروردگار است.

امام جمعه اشنویه با اشاره به فرا رسیدن فصل بهار و رویش مجدد طبیعت گفت: همواره در فصل بهار طبیعت بعداز ماهها خزان و زمستان نو شده و رویش مجدد پیدا می کند، موضوعی که به نحوه زنده شدن انسان در قیامت شباهت بسیاری دارد.

ماموستا خاتمی اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) رویش طبیعت و زنده شدن مجدد آن را در فصل بهار نمونه ای برابر با زنده شدن انسان در روز قیامت دانسته و از انسانها خواسته با مشاهده بهار از کردار خود و روز قیامت یاد کنند.

امام جمعه اشنویه در بخش دیگری از خطبه های امروز از مردم خواست با فرا رسیدن سال نو دلهای خود را تازه کرده و از هرگونه خشم و کینه خالی کنند،

وی افزود: با فرا رسیدن سال نو و شکفته شدن سرسبزی در طبیعت لازم است ما انسانها نیز دلهای خود را از سیاهی کینه و نفرت خالی کرده و کسانی که با هم کینه و عداوتی دارند، آشتی کرده و سال نو را با صمیمیت و مهربانی آغاز کنند.

ماموستا خاتمی گفت: بر کسی پوشیده نیست که لذت بخشش هزاران برابر از لذت انتقام است و انسانها با بخشش و مهربانی که نشات گرفته از طینت پاک انسانی است نزد خدای متعال پاداشت بزرگی دریافت می کنند.

ماموستا خاتمی در پایان خطبه های آخرین نماز جمعه سال 94 فرارسیدن بهار و سال نو را به همه مردم تبریک گفت و برای روح فوت شدگان سال 94 فاتحه فرستاد و به ذکر دعای یا مقلب القلوب و الابصار پرداخت.

انتهای پیام/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داروسازان و آدرس aminataie.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان